سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تأکید بر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این قدرت نتیجه ولایت فقیه است و مردم با ایمان و همراهی رسانه‌ها به جنگ روانی دشمن توجه نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان در جمع خبرنگاران، به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و آن را نتیجه ولایت فقیه دانست

وی افزود: رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا با جنگ روانی به اهداف خود برسد، اما مردم با ایمان و همکاری رسانه‌های کشور به این جنگ توجه نکردند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: فاز بعدی رژیم صهیونیستی به دنبال جنگی تمام‌عیار بود، اما با هوشیاری نیروهای نظامی و پدافند هوایی، این تلاش‌ها به شکست انجامید. وی امنیت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نعمت بزرگی دانست که باید قدر آن را دانست.

وی همچنین به تأثیر دفاع مقدس بر عزت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی اشاره کرد و گفت: این تاریخ پرافتخار باعث شده است که دشمنان نتوانند به فضای کشور نفوذ کنند. امام جمعه ایلام تأکید کرد که مردم و رسانه‌ها در دنیای امروز از مظلومان دفاع می‌کنند و رسانه‌ها در شکل‌دهی به افکار عمومی نقش بسزایی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: امنیت روانی جامعه به خوبی مدیریت می‌شود و امپراطوری رسانه‌ای غرب در حال شکست است. امروز جمهوری اسلامی به عنوان محور اصلی جبهه مقاومت شناخته می‌شود و دفاع از مظلوم در سراسر دنیا طنین‌انداز شده است.

امام جمعه ایلام در پایان گفت: امنیت و اقتدار کشور باعث افتخار مردم شده و جهاد تبیین برای بیان این اقتدار و امنیت ضروری است. وی همچنین به راهبرد دشمن در ایجاد ناامیدی در مردم اشاره کرد و از رسانه‌ها خواست تا در مقابله با این راهبرد ایستادگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha